پیدا کردن محل لوله های دفن شده در خاک

یکی از دلایلی ایجاد مشکلاتی از قبیل ترکیدگی لوله ها تشخیص ندادن ترک خوردگی لوله در مراحل اولیه است. این مشکل را ندانستن دقیق محل لوله های آب و ایجاد ترک خوردگی ها در لوله کشی های قدیمی به وجود می آورد. استفاده از روش های سنتی برای نشت یابی لوله ها نه تنها باعث افزایش هزینه ها می شود بلکه استفاده از روش بنایی ساختمان را نیز به دیگر مشکلات اضافه می کند. در گذشته با روش های مختلفی نشتی لوله های آب را مشخص می کردند. این روش ها باعث می شد با تردید زمین حفر شود و در صورتی که نشتی از مکان مورد نظر باشد مشکلات مربوط به آن مرتفع شود.

عوامل مختلفی در پیدا کردن محل لوله های دفن شده در خاک موثر است. میزان فشار آب در لوله ها، جنس و قطر لوله، جنس خاک و تراکم آن، عمق کارگذاری لوله ها در زمین و پوشش سطح زمین در یافتن این لوله ها تاثیر می گذارد. نشت یاب یزد با در نظر گرفتن هزینه های مربوط به روش های سنتی با روش های مدرن خدماتی از قبیل تشخیص آب های زیر زمینی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

پیدا کردن محل لوله های دفن شده در خاک

مشکلات ترکیدگی لوله های دفن شده در خاک

ترکیدگی لوله ها مشکلات زیادی را با خود به همراه می آورد. علاوه بر ایجاد مشکلاتی در ساختار بنا امکان ایجاد آسیب به وسایل منزل نیز وجود دارد. در مواردی که مشکلاتی از قبیل لک و نم زرد بر روی گچ دیوار، کم شدن فشار آب، چکه کردن آب در دیوار و روشن شدن ناگهانی پمپ آب خانگی به وجود بیاید نشان از ایجاد ترک در لوله های دفن شده در خاک دارد.

استفاده از دستگاه های مدرن برای نشت یابی

به دلیل مشکلاتی که روش های سنتی به وجود می آورند استفاده از دستگاه های مدرن برای لوله های دفن شده در خاک و پیدا کردن محل چاه های گمشده یزد باعث می شود امکان خطایی که در روش های سنتی وجود داشت به حداقل برسد. دستگاه های مدرن نقطه زن با فرستادن امواج مکان دقیقی را که لوله کشی ساختمان در آن انجام شده است پیدا می کند و برای رفع مشکلات احتمالی و تشخیص ترکیدگی و شکاف در لوله به نشت یابان کمک زیادی می کند. دستگاه های مدرن علاوه بر کاهش هزینه ها از گسترش مشکلات احتمالی که بعد از ترک در لوله های اتفاق می افتد جلوگیری می کنند. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به حفظ ایمنی ساختمان اشاره کرد. ساختمان هایی که به دلایل مختلف لوله کشی قدیمی و ضعیفی دارند در معرض خطراتی مانند نشست زمین در صورت نشتی لوله ها قرار دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خدماتی که نشت یاب یزد به هم استانی های خود در زمینه های مختلفی مانند پیدا کردن چاه های گمشده، آب های زیر زمینی، مکان برای حفر چاه و غیره ارائه می دهند می توان با شماره های درج شده شده در سایت تماس بگیرید