پیدا کردن انشعابات

دستگاه های اختصاصی موجود در نشت یاب یزد مناسب برای پیدا کردن انشعابات لوله های زیرزمینی که در تمامی ارگان های دولتی، خانه ها، کارخانه ها، آب و فاضلاب و … در جهت لوله هایی که نقشه ازبیلت را نداشته باشند و نداند در کدام قسمت قرار داده شده، استفاده می شود.

اگر به دنبال پیدا کردن محل انشعابات ساختمان و یا کارخانه خود هستید، کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید تا با اعزام نیروهای کاربلد مشکل شما در کمترین زمان و بدون هیچ گونه خرابی حل شود.

مثلا کارخانه هایی که دارای ساختمان هایی قدیمی هستند ممکن است قسمت تاسسیات آن از نقشه لوله ها آگاه نباشد و نمی داند انشعابات لوله ها در کدام قسمت و به چه صورتی کار گذاشته شده است، به وسیله دستگاه های موجود در مجموعه ما این لوله ها و انشعابات آن،  به راحتی ردیابی و مشخص می شوند.

دقت این دستگاه به اندازه دقت اتوکد نمی باشد، ولی برای ساختمان هایی قدیمی و تاسیساتی که هیچ گونه نقشه ایی از لوله و انشعابات خود ندارند راه حلی کاربردی و بسیار سریع تر است.

پیدا کردن انشعابات

پیدا کردن انشعابات در یزد

در شرایطی که افراد از لوله کشی های ساختمان و محلی که برای انشعابات لوله در نظر گرفته شده باشد اطمینان نداشته باشند می توان از راه های مختلفی برای پیدا کردن این انشعابات استفاده کرد. در روش های قدیمی برای پیدا کردن این انشعابات لوله از روش های تخریبی مانند کندن زمین استفاده می شد ولی با ساخت دستگاه های تخصصی به وسیله ی امواجی که از این دستگاه ها ساطع می شود انشعابات به خوبی تشخیص داده می شود.

نشت یاب یزد با در اختیار داشتن کادری مجرب بدون نیاز به بنایی برای پیدا کردن محل لوله های دفن شده در خاک دستگاه های کاربردی را در اختیار دارد. در زمان احداث یک ساختمان بر اساس الگوهای نامشخصی لوله کشی انجام می شود و در صورتی که مشکلی برای لوله ها پیش بیاید امکان یافتن جای آن ها در زیر زمین بدون در اختیار داشتن دستگاه ممکن نیست. برای رفع این مشکل می توانید با شماره های درج شده در سایت نشت یاب یزد تماس بگیرید.

دلایل پیدا کردن انشعابات

برای هر ساختمانی به مرور زمان و به دلایل مختلف مشکلاتی از قبیل نشتی و ترکیدگی لوله ها پیش می آید. ساختمان ها را بر اساس موقعیت آن لوله کشی می کنند و برای پیدا کردن مشکلاتی که در این لوله ها به وجود می آید امکان خرابی و بنایی وجود ندارد زیرا با وجود روش های مدرنی مانند استفاده از دستگاه های پیشرفته نیازی به صرف هزینه و زمان و به بار آوردن خرابی برای پیدا کردن انشعابات لوله نیست.

انشعابات سراسری لوله ها در مجتمع های بزرگ نیز باعث می شود نتوان به راحتی محل نشتی را پیدا کرد به همین دلیل کمک گرفتن از افراد متخصص باعث می شود بسیاری از مشکلات مربوط به خرابی لوله ها و دیگر دلایل نیاز به پیدا کردن انشعابات به راحتی مرتفع شود. گاهی تشخیص نادرست باعث می شود لوله های آب به مرور ترک های بیشتری بردارد و قسمتی از ساختمان را تخریب کند به همین دلیل بهتر است از دستگاه های حساسی استفاده شود که بتواند ترک های ریز را نیز تشخیص دهد. برای تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله های آب با دستگاه نشت یاب لوله های آب می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مزایای تشخیص انشعابات با دستگاه

برای لوله کشی آب به روش انشعابی، لوله ی اصلی را در ساختمان می کشند و برای مسیر انحرافی هر کدام از لوله ها انشعاب می گیرند. تمام سرویس هایی که در ساختمان به آب نیاز دارد به این انشعابات وصل هستند و در صورتی که مشکلی برای ساختمان پیش بیاید می توان به وسیله ی یک دستگاه جای قرار گیری هر کدام از لوله ها و انشعابات را مشخص کرد. این روش باعث می شود علاوه بر تشخیص دقیق محل انشعابات از تخریب لوله های آب و ساختمان جلوگیری شود و در تشخیص و ترمیم یا تعویض لوله ها صرفه جویی شود. برای رفع مشکلاتی که از طریق پیدا کردن انشعابات لوله ها به وجود می آید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.