پیدا کردن محل چاه های گمشده

پیدا کردن محل چاه های گمشده و تونل‌های زیر خاکی و قنات

در مجموعه نشت یاب یزد اگر در جایی کانالی، کوره قنات و یا چاهی (خواه دارای آب باشد و یا خواه بدون آب باشد) از قبل وجود داشته است ولی اکنون جایگاه آن گم شده است را به وسیله دستگاه های مخصوص خود پیدا کرده و به مسئول مربوطه اطلاع داده می شود، چه در یک خانه کوچک باشد یا در یک زمین چند هزار هکتاری.

پیدا کردن محل چاه های گمشده یزد

پیدا کردن محل چاه های گمشده

به دلایل مختلفی مانند خشکسالی امکان خشک شدن چاه های قدیمی و مسدود شدن آن ها وجود دارد. این چاه ها را بعد از گذشت زمان و بیشتر در مواقعی که نیاز به کشاورزی هست دوباره بازیابی می کنند و مورد استفاده قرار می دهند. یافتن قنوات و حفره ها در زمین های کشاورزی به دلیل وسعت مکانی که چاه ها در آن قرار دارند یکی از مشکلاتی است که اغلب زمین داران با آن دست و پنجه نرم می کنند. در مواردی دیده شده به دلیل تلاقی محل قرار گرفتن قنات ها با سازه های شهری به دلیل گسترش شهرنشینی ساختمان ها در معرض خطر قرار بگیرند. با پیدا کردن محل چاه های گمشده و قنوات قدیمی می توان از احداث ساختمان ها در محل هایی که خاک سست و خطر آفرین دارند جلوگیری کرد. این کار برای احداث تاسیسات زیر زمینی مانند لوله های آب و برق و غیره باعث جلوگیری از بروز خطرات احتمالی می شود. نشت یاب یزد با در اختیار داشتن مدرن ترین دستگاه های موجود برای یافتن چاه های گمشده و خدماتی مانند پیدا کردن انشعابات در یزد آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

مشکلات مربوط به چاه های گمشده

به دلیل گسترش شهرها و تبدیل زمین های کشاورزی به زمین های مسکونی و ساخت آپارتمان در این زمین ها مشکلات متعددی به خاطر وجود چاه های گمشده برای شهرنشینان به وجود آمده است. از عمده ترین این مشکلات می توان به نشست زمین و انتقال آلودگی ها اشاره کرد. اغلب قنات ها که قطر دهانه ی آن ها به بیش از 5 متر نیز می رسد با روش های غیر اصولی پر شده اند و روی آن ها بدون آگاهی ساختمان سازی صورت گرفته است. به دلیل ورود آب های سطحی و پساب های شهری به مرور این چاه ها دچار نشست می شوند و یا ریزش دهانه ی چاه باعث نشست زمین خواهد شد. همچنین این قنات ها پساب های موجود در ساختمان ها را نیز را در خود جمع می کنند و باعث نشست ساختمان می شوند. ورود فاضلاب ها به چاه های گمشده باعث راه یافتن این پسماندها به درون آب های زیر زمینی شده و خطرات زیادی را به وجود می آورد. برای پیشگیری از خطرات متعدد چاه های گمشده بهتر است پیش از هر اقدامی با شماره های درج شده در سایت نشت یاب یزد تماس بگیرید.

چگونگی پیدا کردن محل چاه های گمشده

برای پیدا کردن محل چاه های گمشده و خدماتی مانند پیدا کردن بهترین مکان برای حفر چاه در نشت یاب یزد از دستگاه های مخصوص استفاده می شود. این دستگاه ها با صادر کردن امواج الکترومغناطیسی در لایه های زیرین زمین نفوذ کرده و چاه هایی را که به وسیله ی نخاله و دیگر مواد پر شده باشند را به راحتی پیدا می کنند. برای رفع مشکلاتی که این چاه ها برای مناطق مختلف شهری به وجود می آورند بهترین راه پیدا کردن چاه های گمشده و پر کردن اصولی آن ها است. برای دریافت خدماتی مانند پیدا کردن چاه های گمشده می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.