معرفی دستگاه‌های تخصصی نشت یاب لوله آب

معرفی دستگاه‌های تخصصی نشت یاب لوله آب

معرفی دستگاه‌های تخصصی نشت یاب لوله آب

برای پیدا کردن نشتی آب از دستگاه ترکیدگی لوله استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه می توان محلی را که در آن نشتی و ترکیدگی لوله رخ داده است پیدا کرده و از گسترش خسارت های احتمالی جلوگیری کرد. دستگاه های تخصصی میزان خطای یافتن محل مورد نظر را کاهش داده و بسیاری از مشکلات مربوط به تخریب ساختمان را مرتفع می کند. استفاده از دستگاه های تخصصی برای تشخیص نشتی و تشخیص آب های زیر زمینی در نشت یابی یزد برای سهولت مردم این استان در نظر گرفته شده است.

چگونگی کاربرد دستگاه نشت یاب

ابزارهای نشت یاب برای رفع مشکلاتی از قبیل تخریب ساختمان و جلوگیری از گسترش نشتی ساخته شده اند. دستگاه های مجهز به فرستنده و گیرنده را در داخل محفظه ای قرار می دهند و با قرار دادن آن در محل مورد نظر و با کمک امواج هایی که فرستاده می شود مکانی را که نشتی در آن اتفاق افتاده است پیدا می کنند. امواج توسط یک سیستم کامپیوتری تحلیل شده و محل ترکیدگی لوله و نشت آب پیدا می شود. در هنگام استفاده از این دستگاه عواملی مانند عمق و فشار آب، میزان نشت و جنس لوله اهمیت زیادی دارد. به دلایل مختلفی استفاده از این دستگاه ها به صرفه تر است. این دستگاه کاربردی دقت بسیار بالایی دارد. علاوه بر تشخیص ترکیدگی لوله این دستگاه مشکلاتی از قبیل شکستگی لوله ها را نیز تشخیص می دهد. تخریب کردن بیهوده ی مکان و هزینه های مربوط به آن در استفاده از این روش به آسانی مرتفع می شود و نیازی به صرف وقت و هزینه برای رفع مشکلات مربوط به نشت یابی نیست.

نشانه های ترکیدگی لوله آب

برای تشخیص نشت کردن لوله های آب و یا ترکیدگی لوله ها راه های متعددی وجود دارد. نم دادن ساختمان یکی راه های رایج برای تشخیص ترکیدگی لوله ها است. دیوارها با ایجاد نم با تغییر رنگ گچ ها به خوبی قابل تشخیص هستند. لوله های پلاستیکی و فلزی به دلایلی مانند مقاومت نداشتن در برابر تغییرات دمایی دچار مشکلات بیشتری می شوند و امکان نشتی در آن ها بیشتر است. در صورتی که با وجود بسته بودن شیرها باز هم کنتر آب در حال چرخش باشد می توان به سادگی نشتی را تشخیص داد. در صورت مشاهده ی لقی در موزاییک ها امکان نفوذ آب به زیر آن ها وجود دارد. این نفوذ آب نشان دهنده ی نشتی لوله های آب است.

نتیجه گیری

برای رفع هر گونه نشتی لوله های آب بهتر است پیش از انجام هر کاری با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و از علت اصلی آن با اطلاع شوید. ترک روش های قدیمی نشت یابی لوله ها نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود بلکه در هزینه ها نیز صرفه جویی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نشت یابی با دستگاه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. نشت یاب یزد آماده ی خدمت گزاری به مشتریان عزیز می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *